3 Mart 2012 Cumartesi

Saç Bakımı

Her bayanın hayatının bir bölümü saçlarını şikayet etmekle geçer. Benim sürekli şikayet etmekle geçti. Çocukluğumdan beri çok gür ve kalın telli saçlara sahibim. İncecik saç teli olanları, ipek gibi saçlı kızları hep özenirdim. Son 3-4 yıldır saçlarımdan memnunum. İşlem görmekten azalıp, başa çıkılabilir bir hal aldılar. E haliyle yıprandılar da. Bugüne kadar kullanmadığım marka şampuan yoktur neredeyse. Şampuan konusunda bir çok denemem oldu fakat birisi benim vazgeçilmezlerim listeme girdi bile. John Frieda. Her saç rengine ayrı bakım sunan bu sihirli şampuanları kesinlikle tavsiye ediyorum. Ben blonde (sarışın) serisini kullanıyorum, güneş ışıltısında parlayan seri. Papatya içeriğiyle saçı hem besliyor, hemde güneşte ışıl ışıl parlamasını sağlıyor. Kokusu da mükemmel kalıcı ve harika. Tabi Brilliant Brunette (esmer) serisinin kokusu daha hoşuma gidiyor ama saçıma yaramadığı için kullanamıyorum. Bir de John Frieda'nın bir gecede uygulanan saç onarıcı serumu var, henüz kullanmadım ama kullanınca onun hakkında yorumlarımı da yazarım. Onarıcı bakım için Gliss şampuanı da önerebilirim. 6 boyunca saç kremini ve şampuanını kullandım gerçekten onarım sağladı. Reklamlarda tanıştığım profesyonel saç bakım markası Syoss ' dan ise pek memnun kalmadım. Düzenli olarak kremini ve şampuanını kullandım ama tek yaptığı yumuşacık saçlar. Onarıcı etkisinden pek memnun kalmadım. Onarıcı için Gliss'i kesinlikle tavsiye ederim. Tabi mükemmel parlak ve bakımlı saçlar için John Frieda'yı denemenizi öneririm. 











2 yorum: