15 Şubat 2012 Çarşamba

Bunlar Çok Moda

Merhabalar,
Biliyorsunuz artık eskilere dönüş yaptık. Loafer denilen bu model ayakkabıları ben çok sevdim.
Kumaş pantolonlarla, kotlarla, elbiselerle, şortlarla, taytlarla kısacası herşey ile rahatlıkla kombin olabilecek bir model. Özellikle bahar aylarında çok rahat kullanılabilir. Hem rahat olmak isteyenler hem de şık olmaktan  vazgeçemeyenler için harika bir seçim olabilir. En kısa zamanda bende bu loaferlere sahip olmak istiyorum. Bayıldım bunlara ^_^ 















3 yorum:

  1. Nerden bulabileceğimizi biliyor musun? özellikle şu siyah üzerine altın sarı zımbalı olanı

    YanıtlaSil
  2. Bende çok beğeniyorum fakat Türkiye'de yok sanırım bunlardan :(

    YanıtlaSil
  3. Desensiz veya leopar desenli olanlarından Elle'de bulmak mümkün

    YanıtlaSil