20 Şubat 2012 Pazartesi

Zara Erkeklere Özel

Zara Man Koleksiyonundan erkekler için seçtiğim parçalar. Bayanların geç hazırlanmalarından şikayet eden beylerin, artık bayanlardan altta kalır yanı yok. 


Paltolar: 
Kış günlerinde hem sizi sıcak tutacak hem de stilinizi yansıtacak modeller.










Yandan düğmeli olan bu modeli çok sevdim.









Gömlekler: 
Bazı erkeklerin sadece özel günlerde giydiği, bazılarının ise vazgeçilmezi olan gömlekler. Günlük için, kot veya kareli olanları tercih edebilirsiniz. Özel günler için ise, dolabınızda mutlaka siyah, beyaz ve çizgili modellerden bulunmalı. Tabi gömleğinize uygun kol düğmeleri.






* İçine basic t-shirt giyerek düğmeleriniz açık kullanabilirsiniz.



Farklılığı sevenler için iddalı bir model.




Bu kareli gömleğe bayıldım !







T-Shirt :
Günlük hayatın, haftasonlarının olmazsa olmazı t-shirtler. Kot ve spor ayakkabılarınızla kombinleyerek güne hazırsınız.









*Omuz detaylarına bayıldım.




Biraz sıradanlıktan çıkmak için renkli pantolonlar tercih edebilirsiniz.




*Favorim

Ayakkabılar:
Bilekli ayakkabıları erkeklere çok yakıştırıyorum. Bu ayakkabıları asi, özgür ve stil olarak değerlendiriyorum. Özellikle bot modellerinde harika duruyor.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder